En we gaan nog niet naar... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Raoul en Andrea - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Raoul en Andrea - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar...

Door: Raoul & Andrea

Blijf op de hoogte en volg Raoul en Andrea

13 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Lieve luitjes,

We zijn nu terug in Wellington op het Noorder eiland. De laatste dagen hebben we relaxed doorgebracht. Eerst waren we van plan om de Queen Charlotte track te lopen, maar op de een of andere manier hadden we er beide niet meer zo'n zin in. Na een dag bezinning in Picton, vonden we na een praatje met een local kwamen we bij een echtpaar die zeiltochten organiseerd. Niet zij bepaalde wat we zouden gaan doen, maar wij mochten dat doen. De volgende dag konden we al meteen afspreken. Ik verheugde me er enorm op, hoopte op lekker goede wind. De volgende dag waren mijn gebeden verhoord en waaide het zo hard dat er op de 'Sounds' niet gezeild kon worden. Dus stelde het echtpaar, Neil en Pauline, voor dat we zaterdag terug zouden komen. Het zou dan zeker lukken. Zo gezegt zo gedaan. En zaterdag was het perfect. De zon scheen en er was ruim voldoende wind om de zeilen strak bol te doen staan. En zoals gezegt, wij mochten zeggen wat we wilden. Aangezien ik vorigjaar zomer al plannen had, wilde ik maar een ding. Zoveel mogelijk kruisen, oploefen, afvallen en gijpen en dat deden we. Een grote grijns sierde ons gezicht, poepstrak in het water. En nu zitten we weer op het Noordereiland en hebben we de hele avond in een cubaans cafe gezeten. Morgen gaan we in de richting van Napier en naar de Tungareru Crossing; het vulkanen gebied met nog werkende vulkanen.

Well, see you later folks! en bedankt voor jullie reacties.

Hi Tania, We are back on the north island. We spent a vew days in Picton. We sailed on a sailingyaught; Very nice! We will spent our last days in the north and reach your parrents around the 19th of januari. We will see you probably over ther. See you soon. Greetings to all of you!

• 15 Januari 2008 - 19:37

Marjolein:

Ja ja, arme stakkers poepstrak op 't water in het zonnetje. Wij motregenen en bewolken hier nog wel wat door in ons lauwloenen klimaatje dan hè? Maar zit maar niet over ons in hoor, we proberen wel vol te houwen tot jullie d'r weer zijn :-)! dikke zoen voor beiden!! Geniet!

Raoul en Andrea

Hallo allemaal, Leuk dat je ons op deze manier komt bezoeken! We weten niet waar we op dit ogenblik vertoeven. We beloven om regelmatig ons dagboek bij te werken met tekst en een paar lekker makende foto's. Alvast veel leesplezier gewenst. We vinden het leuk als je een berichtje achter laat? Liefs van Andrea en Raoul