Eerste Bericht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Raoul en Andrea - WaarBenJij.nu Eerste Bericht - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Raoul en Andrea - WaarBenJij.nu

Eerste Bericht

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul en Andrea

17 November 2007 | Nederland, Utrecht

Hallo,
Nog een paar dagen en dan is het zo ver. Dan vliegen we in 26 uur naar Auckland, New Zeeland. Ik moet nog 3 dagen werken Iedere dag, zittend in de auto, denk ik; arghhh, nog maar... Een heerlijk gevoel is dat. Dit is een eerste berichtje en ik hoop dat er nog velen volgen, zodat jullie ons een beetje kunnen volgen.

Als je het leuk vind om een seintje te ontvangen als wij een nieuw bericht geplaatst hebben, meld je dan links aan bij 'blijf op de hoogte'. Je kunt dan kiezen voor een e-mailtje of een SMSje.

Groetjes van Andrea en Raoul

• 26 November 2007 - 15:54

Sanne:

nog 1 weekje.....oehoe...
    heel veel plezier en niet te lang op de kop hangen ;)
    kus sanne

• 26 November 2007 - 16:13

Evaline:

Nog een week en ik mag de vet plantjes water gaan geven.
    Geniet met de voorbereidingen.
    liefs Eef

• 26 November 2007 - 16:31

Raoul En Andrea:

Vandaag nog wat laatste spullen gekocht en rugzakken gepakt... Arghh, wat gaan we volgende week maandag de hele dag doen?!?

• 27 November 2007 - 21:49

Alfons:

Ich hätte die Berichte gerne in deutscher Sprache; also bitte strengt euch an :)
    Alfons

Raoul en Andrea

Hallo allemaal, Leuk dat je ons op deze manier komt bezoeken! We weten niet waar we op dit ogenblik vertoeven. We beloven om regelmatig ons dagboek bij te werken met tekst en een paar lekker makende foto's. Alvast veel leesplezier gewenst. We vinden het leuk als je een berichtje achter laat? Liefs van Andrea en Raoul