Klaar voor de oversteek - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Raoul en Andrea - WaarBenJij.nu Klaar voor de oversteek - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Raoul en Andrea - WaarBenJij.nu

Klaar voor de oversteek

Door: Raoul & Andrea

Blijf op de hoogte en volg Raoul en Andrea

13 December 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

Lieve allemaal,

Het is hier nu donderdagochtend en we zijn hier nu een week. De week lijkt veel langer geduurd te hebben dan een normale werkweek; dat belooft dus nog wat voor de komende 6 weken. We zijn nu in Wellington, hoofdstad van New Zeeland. Een heerlijke stad, echt een metropol (alsof wij weten wat een metropol inhoud?!)We staan op een meest afschuwlijke motorcamp. Echt een fabriek, maar wel met internet en de mogelijkheid om een foto te plaatsen. Dus dat doen we dan meteen even.
Gister stonden we op een horror camping. In the middle of nowwhere, in de buurt van een gevangenis aan de rand van een meertje. Echt heel spannend. We stonden daar met nog een wat ouder koppel. Twee boeren die al zes jaar aan het rondtrekken zijn in hun mega caravan. Erg aardig, maar net als alle andere kiwi's houden ze erg van een praatje. Dus een uur later... Vervolgens zaten we in ons knusse wagentje alleen maar horror scenario's te bedenken. Heel fijn. De volgende ochtend werden we wakkergemaakt door een aantal criminele jongeren die het gras aan het maaien waren.De kampingeigenaar was ook een reclasseringsmedewerker die jongeren die in de fout zijn gegaan een taakstraf geeft.
Heel avontuurlijk allemaal!!!

Hello Tania!
We are just waiting for the ferry to Picton. We are enjoying the whole trip so far. It's beautiful! Sometimes the people are a bit strange, they have this funny look in their eyes... and talk and talk and talk. But we will get used to it!
Say hi to the famaly!

• 13 December 2007 - 21:47

Nicolet:

Lieve mensen, Het lijkt erop dat onze computer het weer een beetje doet, dus ik ben meteen gaan kijken! Fijne berichten en ik gun jullie een heerlijke tijd. Jullie hebben me beide keren helemaal week gekregen met jullie berichtjes, wat lief! Heb vannacht meteen over je gedroomd Raoul. Niet nat dit x geloof ik. Hihi!
    Ru bijt zich helemaal vast in alle bouwvoorbereidingen, echt ongezond om te zien/horen. Komt uiteindelijk allemaal goed zegt hij. Gelukkig snap ik niet alles.
    Loes kletst en knuffelt volop en Pleun denkt dat ze kan rennen. Net een stripfiguur; waggelt hard vooruit, valt plat op haar plaat, lacht en gilt het uit, staat op en waggelt weer hard verder.
    Kortom wij vermaken ons ook best hier en hebben het helaas te druk om daar even bij jullie langs te wippen...
    Pas op elkaar en geniet! Niek xx

• 16 December 2007 - 20:07

Juergen :

Spannend z'n camping bij een gevangenis. Moet meteen denken aan mijn laatste camping op die ik zat in de Ardenne. Met schuifdeuren en een plastiekkaartje om de wc en de douche in te komen en waar het licht altijd naar een bepaalde tijd uitging. Heb nu pas meegekregen, dat jullie deze website hebben. Ja Raoul, ik ben niet zo snel met computers. En Andrea heeft voor het vetrekken hier natuurlijk niets over verteld. Leuk om jullie berichtjes allemaal te lezen. Fijne tijd. Hier is alles goed aan het groeien en over een week gaan we al naar het Zwarte Woud. Vakantie dus en dat hopelijk met sneeuw. Kus Juergen

• 20 December 2007 - 11:18

Paul:

hoi lieve dre en raoul...
    kus vanuit het koude lageland.
    geniet!
    paul:p

• 20 December 2007 - 11:57

Sanne:

foto???foto?? ik zie geen foto! :)
    oeh, ben blij dat ik niet mee was op die horrorcamping. was ook veel te makkelijk geweest om mij dan steeds te laten schrikken, hihi!
    nu lekker vakantie, hoef ik nog maar half zo jaloers te zijn op jullie als hiervoor. hoewel dat nog steeds erg jaloers is!!
    geniet verder en mogen alle weken maar heeeeeel lang duren
    kussie sanne!