Klaar met werk - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Raoul en Andrea - WaarBenJij.nu Klaar met werk - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Raoul en Andrea - WaarBenJij.nu

Klaar met werk

Door: Raoul

Blijf op de hoogte en volg Raoul en Andrea

30 November 2007 | Nederland, Utrecht

Hallo,
Zo, dat zit er op. Mijn laatste werkdag is achter de rug. Nu is het helemaal aftellen. De spanning stijgt... We weten nog niet precies waarin we ons in New Zeeland gaan vervoeren. Eerst wilde we een busje kopen, maar nu denken we er toch over na om een klein busje te huren. Is wat makkelijker en minder gedoe met het verkopen aan het einde van onze vakantie. We hebben niet een strak schema; we weten globaal waar we naar toe willen gaan.

Als je je nog niet hebt aangemeld voor deze rondbrief, doe dit dan links onder.

Lieve groetjes van Raoul en Andrea

:SMS update:, 2 december 2007 :
Dat is leuk: ook zonder internet kunnen ze toch berichtjes versturen. Helemaal leuk!

• 30 November 2007 - 19:34

Lambrecht:

Lieve allebei,

Heel veel plezier en ik zie jullie al gutsend van het zweet onder de kerstboom!!

een goede reis,
    Lambrecht

• 01 December 2007 - 14:01

Hans En LIes :

Tot vanmiddag.

• 01 December 2007 - 14:05

Marjolein:

Lieve R&A,
    Hoop dat jullie nog even lekker slapen in je eigen bedje ondanks de opwinding! Bon voyage!
    xx Marjolein

• 03 December 2007 - 09:55

José:

Lieve Raoul en Andrea,,

Wij wensen jullie een heerlijke, ontspannende en onvergetelijke reis toe. Geniet vandaag van de voorbereiding en elkaar. Wij laten weer van ons horen.

Veel liefs,

Antoine, Nicky en José

• 03 December 2007 - 12:41

Menno Veldhuzis:

hallo!!!!!na...?hoe is het ?veel plezier op jullie rijs..of reis!liefs mennoboy!

• 03 December 2007 - 15:25

Anne, Alex En Ruben:

nog heel even en dan...
    Hele goede reis en geniet van alles!!!
    Dikke kus

Raoul en Andrea

Hallo allemaal, Leuk dat je ons op deze manier komt bezoeken! We weten niet waar we op dit ogenblik vertoeven. We beloven om regelmatig ons dagboek bij te werken met tekst en een paar lekker makende foto's. Alvast veel leesplezier gewenst. We vinden het leuk als je een berichtje achter laat? Liefs van Andrea en Raoul