Met beide benen in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Raoul en Andrea - WaarBenJij.nu Met beide benen in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Raoul en Andrea - WaarBenJij.nu

Met beide benen in Kuala Lumpur

Door: Raoul & Andrea

Blijf op de hoogte en volg Raoul en Andrea

04 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal,
Nu is het dan echt begonnen en zitten we sneller dan verwacht op onze tussenstop in Maleisie (tussen de aziaten)Klinkt voor dre heel logisch. Het zitten in het vliegtuig was krap, helemaal als je ledematen opzwellen, je vocht vast houdt, je gezicht en neusgaten uitdrogen door de airco, maar toch we hebben overleefd. We hangen nu een beetje rond op een gepolijst gladde vloer en om de 10 seconde wordt er wat omgeroepen. Buiten is 32 graden hier binnen lekker koel. Dit was Piet Paulus vanuit....
We worden een beetje meelig van het wachten en gaan zo maar even een spelletje doen. Gauw melden we ons weer, maar dan vanuit New Zeeland.

Lieve groet aan een ieder!

• 04 December 2007 - 15:14

Kaat:

Joehoe, Dre en aziaten, altijd lachen! Enniewee, hier is het donker, koud en regenachtig, maar er schijnen zwarte pieten gesignaleerd te zijn rondom de praktijk... spannend! wie weet word ik wel meegenomen naar Spanje, zou mooi wezen! Ik hou jullie op de hoogte...

kussie Karin

• 04 December 2007 - 15:25

Papa:

Wat leuk al een bericht te ontvangen . Er zijn leke fotos van jullie vetrek
    ik stuur er een paar naar je e-mail
    Liefs papa

• 04 December 2007 - 17:02

Lies:

Wat een zit he. Ook nog in Kuala Lumpur zo'n tijd doorbrengen. Is er geen rustruimte? Papa heeft vanochtend Femmy nog even gebeld en gezegd dat jullie goed waren vertrokken. We zullen aan jullie denken vannacht wanneer jullie in Auckland aankomen. Dan is het daar in de middag! Jullie mogen sms-en hoor, ook zo laat. Geef een ieder een dikke kus daar.
    Heel veel liefs en kom een beetje bij van de reis. Dag Papa en Mama

• 04 December 2007 - 20:00

Alan En Antoinette:

Lieve schatten, Don't worry be happy
    Het nadeel van de TOYOTA is:dat de bruine verf van de paal rood kleurt
    Voordeel: alleen maar aan één kant.
    Een APPEL computer heeft helaas niet zoveel spelletjes,maar na delete heb je veel meer ruimte op je computer!!!!
    De pomp van je wasmachine zit vast????
    Water schade minimaal!!!!!
    Welkom in New Zealand. Big HUG!!!!!

• 04 December 2007 - 20:04

Arleen:

Lieve Raoul en Andrea!
    Wou jullie nog even een te gekke tijd toewensen! Super dat jullie nu echt vertrokken zijn en leuk om te lezen hoe het gaat. Genietze!
    Liefs,
    Arleen

• 05 December 2007 - 13:26

Sanne:

En, inmiddels kuala lumpur verlaten en de benen al op nieuw zeeland geplaatst?
    mmm 32 graden...

• 05 December 2007 - 18:07

Antoine En José:

Hallo Raoul en Andrea,

Al aangekomen op plaats van bestemming? Al een mooi verhiceltje gekocht? Wij zijn natuurlijk reuze benieuwd hoe het jullie vergaat! Is Sint al bij jullie langs geweest of is dat te ver weg voor die oude man? Nicky zal binnenkort zelf wel een mailtje sturen, want ze vroeg naar jou e-mail adres Raoul!

Liefs Antoine en José

Raoul en Andrea

Hallo allemaal, Leuk dat je ons op deze manier komt bezoeken! We weten niet waar we op dit ogenblik vertoeven. We beloven om regelmatig ons dagboek bij te werken met tekst en een paar lekker makende foto's. Alvast veel leesplezier gewenst. We vinden het leuk als je een berichtje achter laat? Liefs van Andrea en Raoul